WEB SAYFASI YAPMA FİKRİ

Web sayfası yapma fikrine ilk olarak öğrencilerimle sohbet ederken kapıldım. Benim de bir köşem olsun, ama bu konularda bilgim yok, bu nasıl olacak? Sonra farkına vardım ki internet denilen koca bir deniz var önümde ve bunun içinde de ne ararsan bulabilirsin. Dal bakalım içine dedim ve daldım bu denize ve başladım araştırma yapmaya, sonunda böyle küçük çaplı bir site oldu...
Daha sonra ne olur bilemeyeceğim, bunu zaman gösterecek...
Birileri yoktan icat ederken biz olandan yararlanamayacaksak vay halimize. Aslında tabii biz birbirimizi yemekle uğraştığımızdan yoktan icat edecek vaktimiz pek olmuyor!!!
Web Sayfasına hoş geldiniz.
Bu sayfanın güzel olup olamadığına elbette sizler karar vereceksiniz. Ama ben güzel bir şeyler yapmak amacı ile yola çıktım. Umarım beğenilen ve herkesin dostlarına tavsiye ettiği bir sayfa olur.
Pekiyi de böyle bir site nereden çıktı, anlatayım isterseniz...
Güzel bir şeyler yapabilme ümidiyle ben de web sayfası hazırlayanlar kervanına katılmaya karar vererek işte şu gördüğünüz sayfaları hazırlamaya başladım... Pekiyi bu nereden çıktı... Anlatayım, bendeniz Sınıf Öğretmeni olarak Ahmet Vefikpaşa İlköğretim Okulunda görev yapmaktaydım. İşte, o okulda günün birinde öğrencilerimle bir sohbette, internetten vb. konulardan bahsediyorduk... Derken efendim gün bitti ve akşam her zamanki gibi yine bilgisayarımın başına oturmuştum. İşte o an aklıma web sayfası oluşturma fikri takıldı ve kaldı... Ondan sonra da çıkmadı bir türlü...
Artık kafam hep bu konuyla meşguldü... Fakat daha önemlisi bu konu ile ilgili olarak hiç bir bilgim yok, ne yapmalı nasıl yapmalı? Bu sefer de bunları düşünmeye başladım... Çık işin içinden çıkabilirsen... Çeşitli bilgisayar dergileri alırdım uzun zamandan beri, ekleri de vardı html, php, asp vs diye ilgilenmediğim için kaldırır atardım ne bileyim ne işe yararlardı! Dank etti ama... Halkalı ya da Kemerburgaz çöplüğüne gidecek halim yok ya, zaten çöpleri kapıya koyar koymaz birileri, ellerinde, iki tekerlekli, arkasında koskocaman bir çuval olan arabalarıyla gelirler ve ne kadar kağıt, karton vs varsa ayırır arabasına atar, sonra çeker giderler...Bir akşam siz de balkona oturup bekleyin biraz sonra sizin oradan da geçtiklerini rahatlıkla görürsünüz...Neyse konumuza dönelim bu enflasyon var olduğu sürece böyle şeyler olacak üstelik alın teriyle...O yüzden yadırgamayın, çalanı çırpanı yadırgamak lazım ama o da günlük hayatımızda o kadar yerini almış ki, çocuklarımız doğduğundan bu yana hep bunu gördükleri için asıl olanın bu olduğunu zannediyorlar!..Konuyu yine unuttuk...Ne diyordum efendim? Elimizdeki kaynak kitapçıklardan da olmuştuk. O zaman ne yapmalı? Sörf, işte sihirli olay. İnternette sörf, başladık araştırma yapmaya...
Bazı arkadaşlar da çeşitli önerilerde bulunuyorlar. Onları da dinleyerek bilgilerimizi yavaş yavaş raflarımıza yerleştirmeye başladık. Raf dedim de eskiden kafamızın içini raflara benzetirdik ve bilgilerimizi o raflara düzenli yerleştirirsek gerektiğinde kullanırız filan derdik.
Şimdi ise hafıza lobları mı diyorlar bilemeyeceğim. Kapasitesi kaç Gb acaba! Sonuç olarak web ile ilgili bilgilerimizi yine web'ten öğrenerek gözünüzün önüne getirdik...
Her ne kadar sürç'ü klavye ettiysem affola...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder