Bilişimi Sevmek

Ben 18 yaşında İzmirli bir gencim. Hayatım neredeyse bilgisayarla bağıntılı geçmiştir. 10 yaşındayken bilgisayarım yoktu. Komşumuzun bilgisayarında sabah akşam günün 18 saati komşumuzda olurdum. Hatta sabahları onları ben uyandırırdım. :) Saat sabahın 8 inde komsumuza gider gece 12 ye kadar bilgisayar başında arkadasımla beraber olurduk. Komsumuzun olmadığı günler internet kafe ye giderdim. 4 sene böyle geçti. Artık Lise de okumaya başlamıştım ve ailem bana bir bilgisayar aldı. Her gün bilgisayarın parçalarını söker tekrar takardım. Lise 1. ci sınıfta okulun Bilgisayar Olimpiyatı takımına seçildim. Burada bize çeşitli programlama dilleri ve bilgisayarla ilgili birçok şey öğrettiler. Öğrendiklerimle tübitak yarışmalrı ve daha birçok yarışmaya katıldım. ve Lise 1. sınıfın sonuna doğru Uluslararası End. Ürünleri Tasarımı yarışmasında mansiyon ödülü aldım. Hocalarımın bana öğrettikleri ilk meyvelerini veriyordu. Lise 2 ye geçtiğimde olimpiyat çalışmaları devam ediyordu. Yine tübitak ve çeşitli proje ve olimpiyat yarışmalarına katılıyor ve ödüller alıyordum. Yine Lise 2. sınıfın sonlarına doğru Uluslararası Bilişim Olimpiyatı Web Tasarımı Dalında DÜNYA BİRİNCİLİĞİ ni elde ettim. Bu zamana kadar yine çeşitli bilgisayar kurslarına gidip bilgilerimi daha da geliştirmeye çaılştım. Bir televizyon kanalında TeknoPazar adlı programın yapımcılığını yapıor ve programı sunuyorum. Ayrıca üniversitelere belediyelere, belediye başkanlarına ve birçok firmaya web sitesi ve program hazırlıyorum. Şu anda üniversite 1. sınıfa gidiyorum. Bana bugüne kadar yardım eden ve yetiştiren herkese teşekkür ediyor Uğraşlarını boşa çıkartmamak için daha çok çalışıyorum ve Geleceğimiz için çocuklara yapabilecekleri çeşitli programları öğretiyor ve onları yetiştiriorum.
İbrahim Şenyuva

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder