özgüven oluşumu

Merhaba Arkadaşlar;

Hayatıma yön veren bir hikayenin yani Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor projesinin bana katkı sağlamış olduğu faydadan dolayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Meslek Yüksek Okulu Bilgisayar Bölümü mezunuyum. Okulu bitirdiğimde kendine özgüveni olmayan birisiydim. Bölümüm itibariyle Okullarda ve Halk Eğitim Merkezlerinde Bilgisayar Öğretmeni olarak görev yapabiliyordum ama kendime güvenim olmadığım için başvuru yapmıyordum. Aklımda hep şu vardı; toplum önünde konuşamam, anlatamazsam rezil olurum, ya dilim sürtüşürse gibi aklımda bir sürü olumsuz düşünce. Ta ki Erzincan'da BBBÖ Eğitmeni olarak gençlere eğitim verene kadardı. Şimdi ise kendime güvenim geldi başlangıçta biraz zorlansam da şuan akıcı bir şekilde ders anlatıyorum. Tabi ki bu şekilde kalmadı. Milli Eğitim Müdürlüğüne ve Halk Eğitim merkezine giderek başvuru yaptım ve yakında Halk Eğitim merkezinin bünyesinde Bilgisayar Öğretmenliği yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder