Rss (Beslemeler) de Adsense Kullanımım Başladı

Google Adsense kullanıcıları Beslemeler (Rss) için Adsense özelliğini Adsense panellerinde yaklaşık 1 aydan beri görüyorlar.Ama çoğu kişi (bugüne kadar bende dahil) Feedburner Rss adresimizde bi türlü Adsense reklamı göstermeyi beceremiyorduk.

Bugün Google Reader ime bakarken Erdal ın Blogger da Beslemeler İçin Adsense yazısını gördüm ve hemen uyguladım.İlk dakikalarda reklamlar görüntülenmediği için ben heralde bi yerde yanlış yada eksik bişey yaptım diye düşündüm.Ama sonradan Rss de Adsense reklamları göstermeyi becerdim. (Feedburner de orjinal Rss adresini kayıt ettikten sonra 55-60 dakika beklemek gerekiyormuş.Daha erken reklam görüntülenmiyor)

Sizde gerekli ayarları yaparak, sizi (Feedburner) Rss adresinizden takip edenler sayesinde Adsense den daha fazla kazanç elde edebilirsiniz.

E-mail adresiniz ile Rss adresime üye olup yazıları mail adresinize otomatik olarak alabilir veya Google Reader,
İnternet Explorer/Firefox vs. Rss bölümünden yazıları otomatik olarak almak için http://feeds2.feedburner.com/uyeol adresine abone olabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder