The Shepherd: Border Patrol (2008)

The Shepherd Border Patrol (2008)Geçen gün zamanım vardı ve bir sürü filmim, ben de içlerinden birini seçerek izlemek istedim. Seçtiğim film Jean-Claude Van Damme nedeniyle The Shepherd Border Patrol oldu, sonuçta iyi zaman geçirmek biraz aksiyon görmekti amacım, çok fazla beklentim de yoktu açıkcası. Ama zamanımı boşa geçirdiğimin farkına varmam biraz uzun sürdü. Bu film benim için tam bir hayal kırıklığı, zamanla olgunlaşarak daha iyi filmlerde, daha kaliteli yapımlarda rol alacağını düşündüğüm Belçikalı aktör içinse bir hüsran.

Yapımın konusu o kadar basit ki; Amerika sınırında yaşanan uyuşturucu sonununa çözüm bulmak ve kızının intikamını almak için kahramanımız sınır karakoluna tayin olur ve aksiyon başlar ve film bitene kadar devam eder. Van Damme sanki zorla oynatılmış, isteksiz bir şekilde oynamış. Aksiyon sahnelerinde başarısızlık, gereksiz beklemeler, tahmin edilebilirlik insanı oldukça sıkıyor, on onbeş dakikasını uyuyarak geçirdiğimi söylesem abartmamış olurum. Kısaca izlenmeye değmeyecek bir yapım ortaya çıkmış, harcanan para ve emeklere yazık. Küçük bir not olarak Jean-Claude Van Damme ‘ın 5 yıl kadar klasik bale eğitimi aldığını da öğrenmiş bulunuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder