bilgisayarı cok seviyorum ama hayallerim büyük

Ben Onur bilgin,Trabzon'luyum lakin milas!ta yaşıyorum benimde bilgisayardan pek uzak olduğum sayılmaz hatta bilgisayar hastasıyım diyebilirim helede o TV!lerde izlediğim microsoft birincisi veya microsoft genel müdürü v.b olaylara cok imrenirim ben böyle bişe olsam olmazmı diye fakat olmayacak değil benim en cok istediğim meslek bilgisayar mühendisliği oratı okuyupta güzel bir meslek sahibi olmak istiyorum hatta büyükde hayallerim türkiyedeki bi internet şirketinde veya internet dalına ait bi meslek gibi fakat olmuyor bilgisayar mühendisliği okuldaki ders notlarıma bakılırsa değil bilgisayar mühendisliği ben internet cafe bile yönetemem en çok istediğim bi şirkette çalışmak insanın aklına gelince bi (facebook,google,yahoo v.b)sitelerde çalışmak.bunuda düşündükçe derslerimde başarılı olup bu mesliği yaparım ben okurum deyip iki dk sonra bilgisayarın başında kalmak ben lise 1 öğrencisiyim ve internette sanalalemde gezmeyi çok seviyorum.bilişim rüzgarı adlı tv programını hiç kaçırmadan izlerim çıkan sunucuları hepsine benzemek ve onların gibi olmak isterim bilgisayar adına bi eğitim almak istiyorum fakat bilgeadam lise menzunu istiyor ben ise daha lise 1 ve okulum nasıl geçeceğimi bilmiyorum ama ilerde animasyon, wep tasarım işinde çalışacağım bu bi kesin ben bunun için vvarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder