sxe 7.8 wall hack kesinlikle denedim çalışıyor.

DOWNLOAD

PROXY KULLANARAK DOWNLOAD İÇİN TIKLA

ALTERNATİF UPLOADED.TO

cs 1.6 patch 26 sxe 7.8 wall hack

sadece v26'da çalışır sorun olmaz..

şimdi size anlatıyorum nasıl kullanacaksınız..

Arkadaşlar Şimdi SXe ve CS açık olmayacakk.. Aşağıdaki anlatımları uyguladığınızda sorunsuz çalışacaktır...

ilk önce cs. v26 patch 'yi yüklemeniz gerekmektedir daha sonra..

zipten masa üstüne çıkartıyoruz içindekileri ve osrloader'i açıyoruz Driver Path 'ın sağ tarafındaki Browse'ye tıklıyoruz daha sonra masa üstüne nereye çıkardıysak oraya giriyoruz ve WallHack'ı seçip EN ALTTA REGISTER SERVICE 'ye daha sonra START SERVICE 'ye tıkladıktan sonra sxe yi açıp daha sonra csyi açıp oyuna giriyoruz iyi oyunlar.. dediğim gibi sadece cs patch 26'da çalışıyor..

diğer cs sürümlerinde oyuna girdiğinizde oyundan atıyorsa v26 yükleyin kesin çalışır..

buyrun oyundan görüntüler..

Resimler Açılmıyorsa linklere tıklayarak bakabilirsiniz..

http://img41.imageshack.us/img41/7012/sxewallhack1.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/4868/sxewallhack2.jpg

http://img41.imageshack.us/img41/3259/sxewallhack3.jpg


http://img41.imageshack.us/img41/7012/sxewallhack1.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/4868/sxewallhack2.jpg

http://img41.imageshack.us/img41/3259/sxewallhack3.jpg

20 yorum:

  1. KEsin Çalışmıor bence bu 7.7 gibi

    YanıtlaSil
  2. olmuor sen sunu ınt dowland yapıp halıne getir

    YanıtlaSil
  3. Bi sorum oLcak ben bunu yapıyorm ama sXe-I hatası aLıyorm onu nasıl çözcess ?

    YanıtlaSil
  4. sxe 7.7 yazıyor rar da ne iş?

    YanıtlaSil
  5. tarattım ve ne ararsan var içinde kesinlikle indirmeyin

    YanıtlaSil
  6. alakası bıle yok calısmıo

    YanıtlaSil
  7. Diğer patch varken v26 yükleyebilir miyiz ki ?

    YanıtlaSil
  8. kardeşim bu piyasadaki en kötü wall adamları son ana adar göstermiyo snde sadece adamların karşında olduğu fotoları cıkarmıssın

    YanıtlaSil
  9. Aferim seni gidi mal eğer blogger alt yapısını kullansaydın ddos manyağı yapcaktım seni :D

    YanıtlaSil
  10. senin gibi terbiyesizler anca millete zarar vermeyi çok iyi başarır amacına ulaşamadığın için ÇOOOOK üzüldüm :)

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar kesinlikle virüs vb. şeyler yoktur

    sxe 7.8'de çalışıyor kendim denedim görüş mesefesi biraz kısa ama çalıştığından emin olabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  12. trojandır indirmeyin türkiyedeki sxe 7.8 wall diyenlerin %99 u trojan vermektedir.

    YanıtlaSil
  13. taratmadan yorum yapman çok güzel :)

    YanıtlaSil
  14. adamlar haricinde herşey gözüküyo. 7.8 de çalıştı evet ama duvar arkasında patlamalar sprey falan gözüküyo, silahın içi gözüküyo fakat bi türlü adamlar gözükmüyo...

    YanıtlaSil
  15. uzun zamandır cs oynamıyorum bu konuyu açtıktan sonra bu konuyu açarken denedim ve resimleri çektim. resimdeki gibi yakında olan kişileri göstermesi lazım. trojan vs yoktur emin olabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  16. olm tamam ıyı güzelde çok az görünüor adamlar, bi işe yaramaz yani

    YanıtlaSil
  17. nası indirilio

    YanıtlaSil