Kadın için teknoloji

Ben; Elif KARAASLAN
35 yaşında 2 çocuk annesi lise mezunu bir ev hanımıyım.
Evimizde 9-10 yıldır bilgisayar var birkaç kez eşimden ve çocuklardan öğrenmek istedim yardım alamadım (üzerinde fazla da durmadım)
Fakat zaman zaman çevremden tenkitte aldım ,bunu benim bilmem gerektiğini söyleyenler oldu.Bir gün bir alış veriş merkezinde Teknosa afişini gördün ilgimi çekti ,başvurdum
Samsun Tegv eğitim parkında eğitime başladım .İlk gün öğrendiklerim bile beni heyecanlandırmaya yetti.
Menekşe ve Tuba hocalarımız bizlerle sabırla tek tek ilgilendiler kendilerine teşekkür ederim.
Bu kursun açılmasına vesile olan Teknosaya kursu veren Samsun Tegv eğitim parkı sorumlu ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum.
Not:Hiç bilgisayar bilmeyen biri olarak 5 günlük eğitim sonucunda burada gördüğünüz her şeyi ben yaptım kendimi çok mutlu hissediyorum.Bilmeyen herkesede tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder