2 Tramvayın Arasında Kalıp Kalp Krizinden Ölmek İstiyorum



2 tramvayın ortasında kalıp çok pis heyecanlanıp kalp krizinden ölmek isitiyorum mümkünse yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz okulumun önünde hemde Mehmet Ozan'ın gözlerinin önünde....

Dengesüz çocuk yapıştı bırakmak bilmiyor.Çok çabuk yüz buluyor hele bide benim gibi aman kırılmasın ama üzülmesin diye hakaret edemiyor suratının ortasına iki tane çakamıyorsanız boku yediniz demek.

Bu çocuk benim geçen seneden sınıf arkadaşım malın önde gideni.Vallaha kendisine buradan hakaret edip rahatlıyıcam başka çaresi yok.Özlem zaten çocuğu dövmek için fırsat kolluyo ama bulamıyo...:)

Geçen yıl çocuk derste tahtayı göremiyorum diye yanıma oturmuştu bi yandan da eliyle bizi taciz etmeye çalışıyodu zaten yanınıza oturduğu anda kanka oluyosunuz ve el şakaları yapıyordu.Önümde oturan pek muhterem Recepciğim bunu bi güzel azarlamıştı 2 ders boyunca hatta bi kaç tanede patlatmıştı ama çocuk yinede kalkmamıştı.Sonunda yanımda oturan arkadaşımın küfürleri sonunda yanımızdan şutlamayı başarmıştık.

Ben kimseyi tipine,konuşmasına cartına curtuna göre değerlendirmezdim benim için bunlar bir referans olmazdı bu çocuk yüzünden artık dikkat ediyorum.
Tipini tarif etmek gerekirse zayıf,tek kaşlı canavar,kıp kısa boylu,kamburu çıkmış,daha çok kızlarla arkadaşlık eden (kızlar bunun ağzına sıçıyo ama yinede şeyine takmıyo) malın teki.

Bu çocuk sınıfta kaldı ben üst sınıfa geçtim ve tam kurtuldum derken.Benim sınıf arkadaşlarımın ona olan iyi niyetli biraz eğlenmekli birazda acıma duygusuyla yüz bularak artık her tenefüs bizim sınıfta.
Melike'ye de sürekli Allah sahibine bağışlasın.Güzel kızsın diyor. x))

Zaten bi arkadaşa teefonunu vermiş Melike'nin fotoğrafını çeksene demiş.Bende de istedi yok onun fotoğrafı dedim.Bu sefer benim fotoğrafımı istedi.Güzel fotoğrafım yok vallahi dedim.Yemin bile ettim ama yok çocuk ısrar ediyor bende başımdan savmak için yolladım bi fotoğrafımı bluetootla...

Bilmiyorum yanlış mı yaptım.Umuyorum ki beni fantezilerine alet etmeyecek hayal dünyasının bir kahramanı yapmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder