Webmasterların Aşk Hikayeleri

Nerden başlasam nasıl yazsam bilmiyorum ama hergün çok hüzünlüyüm.

bir yere gidersin gezersin tozarsın ve karşına bir kız çıkar gayet güzel bakışırsınız onun size doğru gülüşü aklınızı başınızdan alır ve onu gördüğünüz yerde oturmadığınız için akrabanızın vs. olduğu yerde gördüğünüz için bu olay orada kapanır..

1 sene gecer 2 sene geçer ve siz hep onu hatırlarsınız belkide onu çoktan unutmuş yeni ve bunun gibi başka bir kıza takılmışsınızdır ve onu düşünürsünüz ve böyle devam eder..

bizim yaptığımız ise http://otobustegordum.com 'gibi siteler açmak sanıyorum o siteyi kesinlikle karalamıyorum güzel bir site ve güzel bir oluşuma imza atmışlar..

bilmiyorum belkide ben aşkın ne demek olduğunu bilmiyorum ..

bir kız bana açılsa bile ben hep kaçanlardanım peki siz ne yapıyorsunuz burada paylaşabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder