Otobüste Gördüm! - otobustegordum.com



Hepimiz bir yerden bir yere ulaşmak için hayatımızda en az bir kerede olsa toplu taşıma araçları olan Otobüs,metro gibi vasıtaları kullanmışızdır.Arkadan öne akbil yada para uzatmak,yaşlılara yer vermek,ineceğimiz duraktan yanlışlıkla bir kaç durak önce inmek gibi eylemleri de gerçekleştirmişizdir illaki...Ama gene bu otobüslerde hepimizin illaki yaptığı bir eylem daha vardır "kesişmek" adı altında gerçekleştirdiğimiz.Otobüste görüp hoşlandığımız karşı cinsle gerçekleştirilen bu kesişme eylemi genelde sizin yada kesiştiğiniz kişinin ineceği durağa kadar sürer ve siz giden sevgili adayının ardından baka kalırsınız.Hatta aynı durakta inseniz bile baka kalırsınız,zira pek girişken olmayan bir toplumun evlatları olduğumuz için iki tarafta terslenme korkusuyla birbine açılamaz.Neyse efendim işte bu birbirine açılamama durumunda,artık sizleri "Geçen otobüste şahane bir kızla kesiştim ama..." lı bir yere varamayan cümleler kurmanızdan kurtarabilecek bir site mevcut şu anda.Bana geçen hafta önce arkadaşım Aziz'in söylediği,benim da buraya yazmayı düşündüğüm ama adını unuttuğum,sonrada adını unuttuğumu unuttuğum ,hatılayınca da Google'a "Otobüs aşkı" , "Otobüs aşkını bulma sitesi" ,"Otobüste kesiştiğim kızı nasıl bulurum" , "Hani otobüse binersinde birisnden hoşlanırsın ya,gerisini sen getir işte" tandaslı en Google Analiystic'e konu olunası saçmalıkta ki yazılarla aratıp bulamadığım,Cumartesi günü Eurovision'u izlerken unuttuğumu hatırlayıp,Aziz'e sorup Otobustegordum.com yanıtını aldığım bu site giriyor devreye:

Otobüste, metrobüste veya metroda beraber yolculuk ederken bakıştığınız, hoşlandığınız fakat konuşma cesareti veya fırsatı bulamadığınız kişileri bu platformda bulabilir, onlarla tanışıp mesajlaşabilirsiniz.

Kadın ve erkeğin olduğu her ortamda olması gayet doğal olan masum bakışmalar, birbirlerine iltifat edercesine gerçekleşen göz temasları otobüslerde, metrobüste ve metroda çokça olmaktadır.

Fakat bazen çekingenlik sonucu bazen de fırsatsızlıktan kaynaklanan nedenlerden dolayı tanışma fırsatı bulamayabilirsiniz. Aynı kişiyle tekrar karşılaşma olasılığınız da çoğu zaman oldukça düşüktür. Sonuçta, tekrar görmek istediğiniz kişi aynı hattı kullansa dahi zamanlarınız tutmayabilir, yahut siz otobüsü kaçırabilirsiniz veya yine aynı sebeplerden ötürü onu görseniz bile onunla iletişim kurmakta yine başarısız olabilirsiniz.

İşte tam bu devrede OtobusteGordum.Com imdadınıza yetişiyor. OtobusteGordum.Com aracılığı ile o gün bindiğiniz otobüsün kodunu (adını) seçip aradığınız kişiyi tarif ederek mesajınızı bırakabilirsiniz. Eğer ulaşmak istediğiniz kişi sistemde ise ve size cevap vermek istiyorsa size özel mesajla veya yazınızın altına yorum bırakar size ulaşabilir.

Unutmayın, AŞK sizi yer, mekan ve zaman ayırt etmeksizin amansızca yakalayabilir.

Aradığınız aşkı bulmanız ümidiyle.

http://otobustegordum.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder