msnde babasını engelleyenler ve beyaz yalanlar söyleyenler buraya : )

hadi itiraf edelim demi : ) başlıyorum itirafa babamı msnde engelliyorum : ) ama benim belli bir gerekçem var

1.) sabah 8:30 msn girer babam şimdi o saatte açık olduğumu görünce anlıyor sabahladığımı: )
2.) arasıra unutuyom engellemeyi sabah yakalıyor bugun olduğu gibi diyorum baba unlu mamullerde kahvaltı yaptık arkadaşlarla bugun erken kalktık
3.) hangi durumda engel açarım para biter & özlerim ozaman ama özlem önce geliyor.
4.) hemen dersleri sorar zayıf çok ben birtane var diyorum. muhasebe oda diyorum zaten muhasebe okumuyonmu sen diyor : )
5.)neyapıyorsun diyor hiç müzik dinliyorum diyorum halbuki müzik sitemdeyim biraz konu açıyorum : )
6.)işte en sevdiğim yer paran varmı oğlum der yok derim : ) nezaman olduki ** der : )
Buarada kardeşim beni soruyormuş özlediğinden değil hı : ) hayırdır dedim babama yine netmi gitti dedim evet dedi çocuk psikopat ya knight online manyağı sabah akşam knight net gitmese benim gelmemi istemez.. evde şimdi nekadar rahat döven yok pc'sini kullanan yok ..


hadi sizde bir kaç itirafta bulunun içinizdekini boşaltın dışarı sevgilisine yalan söyleyenler hocasına annesine babasını buraya : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder