Türkcell'den bedava 25 kontör.

21.05.2009'da cep telefonuma gelen mesaja göre.

Telefonunu yedekleyene 25 kontör hediye! hemen YEDEK yaz 2222ye gönder, uygulamayi indir

çalıştır ve yedeklemeye işlemini başlat, üstelik servis tamamen ücretsiz

Anlatıyorum..

2222'ye yedek yazıp yolluyoruz ve size mesaj geliyor .

türkcell telefon yedekleme sevisini kullanmaya başlamak için ücretsiz linki tıklayının gelen link tıklayıp açıyoruz ücretsiz bağlantı için türkcell wap'ı seçiniz yazıyor ben cepten internetim'i seçtim bende böyle kayıtlı :)

daha sonra ŞİMDİ İNDİR linkine tıklıyoruz indirdikten sonra telefonumuzun menüsünden
___

bir gelen mesajdan daha bahsetmek istiyorum

Yedekleme için son adım: telefonunuzun menüsünden türkcell telefon yedeklemeyi (TCell YEDEK) seçip hemen yüklemeyi başlatın üstelik ücretsiz.


TCell YEDEK programını açıyoruz

Programı açtığımızda yazan metin

Turkcell telefon yedekleme telefonunuzdaki bilgilerinizi güvenli ücretsiz şekilde sizin için yedekler,Telefonunuzun başına ne gelirse gelsin,bilgileriniz kaybolmaz.



TAMAM' diyoruz ve YEDEKLE yi seçip Yedeklemek istediklerinizi seçiyorsunuz..

ADRES DEFTERİ, TAKVİM & GÖREVLER, FOTOĞRAFLAR, VİDEOLAR, SMS

yedeklemek istediklerinizi işaretleyip TAMAM 'dediğimizde Bağlantı metini geliyor Ücretsiz olarak türkcell sistemlerine bağlantı kurulacaktır. Bağlanmak istiyormusunuz? (TAMAM) diyoruz

(başlatılıyor) yazısı geliyor (TAMAM) diyoruz tekrar ve telefondaki veriler depolanıyor



Daha sonra Sonuç bilgi ekranı geliyor: Verileriniz başarı ile yedeklendi (TAMAM) diyoruz (ÇIKIŞ) yaptığımızda 1 yeni mesaj görüyoruz

(tebrikler! türkcell telefon yedekleme ile bilgilerinizi güvenle yedeklediniz. Telefonunuzu yedekleyerek, bilgilerinizi her zaman Türkcell güvencesiyle saklayin..)

ben bu şekilde yaptım ama daha kontör gelmedi bilmiyorum tek günlükmüydü acaba ?

belkide servis yoğun olduğundan kontör daha sonra yüklenecek beklemekteyim şu anda sizde deneyip sonuçları buraya yazarsanız sevinirim..

7 yorum:

  1. senden hiç bir kontör gitmiyor kardeşim ben denedim emin olabilirsin..

    YanıtlaSil
  2. Aynen kardesim ben de yedekledim ama kontör henuz gelmedi.geldigi zaman yazicam. Ama ucretsiz oldugunu söyliyim.

    YanıtlaSil
  3. bende yaptım bu turkcell bu servisin kullanılması için galiba 25 kontor bahanesi attı ortaya eğer böyle bir şey yaptıysa turkcell yazık ..:S böyle bir şeyi turkcellden beklemezdim doğrusu boşuna yapmayın beyler kontor yuklemiyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. bende yedekledim ama hala gelmedi:S yazıklar olsun turkcell e aramak lazım müşteri hizmetlerini

    YanıtlaSil
  6. arkadaslar zaten hemen gelmiyor bu kontorler.. haziran sonuna kadar ilk 5000 kişiye vereceklerdi sanırım ... ama eminim ki hemen göndermeyecekler bu kontorleri

    YanıtlaSil