ivedik sendromu..

Recep ivedik,sinemalarda şu anda kuşkusuz izlenen ve en çok seyirci toplayan Türk yapımları arasında birinci sırada…ben de filmi izledim ve çok beğendim..pekiyi türk halkının çocuk,genç,yaşlı,kadın,erkek demeden bu filme ve bu karaktere bu kadar ilgi göstermesinin nedeni nedir??nedeni bence şu:çünkü herkes bu filmde kendinden birşeyler görüyor..recep ivedik çok toplumdan çok bizden birisi..bazen babamızı bazen abimizi bazen de sevdiğimizi görüyoruz onun tavırlarında..”aaa evet geçen gün babam böyle bi söz kullanmıştı”diyebiliyoruz filmi izlediğimizde..yada hareketlerindeki samimiyeti kendimizde görebiliyoruz bi an..

Tabii “meyve veren ağaç taşlanır”derler..filme herkes gidiyor.ama herkeste eleştiri yapıyor.kimi iyi kimi kötü kimi yagılıyor kimi tebrik ediyor…benim yorumum şu:izlenmeye değer bir türk yapımı..stresten kentin bunalımından veya dertlerinizden iki saat için bile uzaklaşmak için gidin izleyin ve bol bol gülün:)zaten gülmemek ve filmden zevk almamak elde değil..şimdiden herkese keyifli seyirler diliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder