Bir Lamerin Knight Online Günlüğü

06.03.2010

Bugun google'ye 'para kazanma taktikleri' yazdım ve hepsini buldum. Ve paranın bi yerine koymaya ilk adımımı attım!

Gittim folk'da buying açtım oyundan anlamayan eziklerden 400k'ya fp +5 aldım, townda 1mye sattım. Sonra baktım çok param oldu 5 tane +5 aldım 4 tane +7 geçti normalde 10m idi. Belki yerler diye 9.999.999'a koydum. Bekledim bekledim ve satıldı. Sonra gittim yine buying açtım eziklerden alıyodum adamın biri geldi dedim bura benim bilader ana avrat küfür ettim, adam cevap bile vermedi. Sonra ne yaptım ne ettim koxp sitelerine girdim multi kılient yükledim ve 2. charla girip adamın merchantını tuttum. Tam 30 tane fp +5 aldım çok mutluydum sonra basam dedim. 30 taneden 3 tane geçti. Ana avrat küfür ettim.


30m param vardı gittim bus aldım 2.4m'den +7 fp basıp 8e sallicaktım sonra aklıma tilkilik geldi. Ne kadar zekiyim lan dedim ve 4.200.000'den tezgaha koydum enayinin teki hepsini aldı pm atıp 'ayıp değil mi kardeş?' dedi. Ana avrat küfür ettim.


Yan char priestim vardı koxpla rezzer yaptım. Gittim arenaya köşede yatan adamları rezledim onlar bana küfür etti ben onlara 2 kat daha çok ana avrat küfür ettim.

Townda durdum herkese trade attım enayinin teki beni arkadaşı sanmış +8 rogue chitin pauldron verdi hopladım zıpladım ve piyasasına baktım 8gbden koymuslardı dedim bende para bok 7gbden koydum sattım.

Sonra chaos saati geldi gittim kağıt aldım alamayan adamlar pm atıodu alamıyom die bende dedim 5m verin söyleyem 5mlerini aldım yeni char açın onla gelin lan dedim. Bu muydu lan paramı geri ver dediler ana avrat küfür ettim.

Chaosa girdim yattım bide baktım 350m para gitmiş adama ana avrat küfür ettim ama yazdıklarımı anlamadı heralde. Sonra ağladım zırladım oyuna tekrar girdim. Townda ana avrat küfür ettim.

Gittim rogue chitin 7 aldım belki ben de geçiririm diye yakmak için rogue fp +7 basarken 8e geçirmişim 100mden sattım. Sonra baktım adamın biri 150den satıyo ana avrat küfür ettim.

Sonra girdim hek sitelerine turkojan buldum en yakın arkadaşıma attım onda 10 gb para wardı onu çaldım. Hiç bu kadar param olmamıştı çok mutlu oldum. Dedim ki kendi kendime 'Bende Ticaret Zekası Var.' Arkadaşım dedi sen mi aldın ben de hemen ana avrat küfür ettim.

Yarın okul vardı o yüzden babamdan dayak yiyip uyudum okuldaki hocalara ana avrat küfür ettim. Ondan sonra sabah kalktım chara baktım üstünde hiç item yoktu.

Oyunda shouttan ana avrat sövdüm.
Pm atan çinlilere ana avrat sövdüm.
Forumlara girdim konu açıp ana avrat sövdüm.
Sonra heklediğim en yakın arkadaşıma ana avrat sövdüm.
Tam maradon towndan gmlere ana avrat söverken pc kasmaya başladı bi baktım kaspersıkay virüs uyarısı, indirdiğim koxpda ve multi clientte virüs varmış.
Sonra girdim hek sitelerinde ana avrat sövdüm.
Sonra şifremi değiştirdim.
Ağladım, zırladım sonra uyudum.


Bu günden çıkarmamız gereken sonuç: haydan gelen huya gider.
Bakalım yarın neler olcak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder