Acayyip bir site :) Boyunposundevrilsin.com

Geçen bildiğiniz üzere gandi.net bedava domain dağıtımı yapmıştı. Bende hazır bulmuşken birşeyler kaydedeyim dedim. Aklıma boyunposundevrilsin.com gibi saçma birşey geldi ve onu kaydettim :D Sonuçta ciddi bir domain almayı düşünmüyordum. Daha sonradan domainin aldatılan, ayrılan ve huzursuz çiftlerin kullanabileceği bir duvar haline getirmeye karar verdim. Şu an üzerinde çalıştığım bir projem var ve boş vaktimde bu siteye birşeyler yapmaya karar verdim. Gece saat 1:30 gibi başladım şu an bitmiş durumda :D  Tasarım falan elimizden geldiğince ve fazla vakit kaybetmeyecek kadar yaptık :D Siteye tüm ayrılan veya ilişkisinde sorunlar olan kız/erkek arkadaşları beklerim :D Can sıkıntısı bir proje :))

www.boyunposundevrilsin.com



tbt'den alıntıdır :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder