Microsoft Office 2010 Professional | Türkçe | Aktivasyon İstemez | Sorunsuz..!!

Office 2010 şu işletim sistemlerine kurabilirsiniz;

X86 (32 Bit)
Windows 7
Vista Sp 1
Windows Xp Sp 3
Windows Server 2003 Sp2

X64 (64 Bit)
Windows 7
Vista Sp1
Windows Server 2008

Burdaki işletim sistemleri dışında olan sistemleri desteklemez.Atıyorum sp2 Xp kullanıyorsanız sp3 güncelleme yapmanız lazım.Yada Vista sp1 yüklü değilse sp 1 güncellemesi yada üstü olan sp2 kurmanız lazım.

İkinci olarak Türkçe dil dosyası orijinal mi diye soruyorlar :

office 2010 Türkçe olarak microsoft tarafından satışa çıkarılmadı ya da tam olarak hazırlanmadı lakin Türkçe dil dosyalarını sundu.Office 2010 aylar önce ingilizce olarak çıktı bu pakette yapılan işlem ise Türkçe dil dosyasını entegre etmek.Microsoft ilerleyen zamanlarda office 2010 u tek paket halinde çıkarır (Tükçe sini) bu sunumlada arasında fark olmaz zira dosyalarda dil dosyasıda orjinaldir.Piyasada olanların hepsi şuan aynıdır lütfen bunu unutmayın.Bu sorun olurmu kesinlikle hayır tamamen orjinal Türkçe dil dosyası mevcuttur resimlerde görüldüğü gibi.Türkçe dil dosyası ne yamadır ne patchdir.Kurulum ve Kurulum sonrası heryer Türkçe'dir.



Part1
http://hotfile.com/dl/63120238/170a211/OFFICE_2010_Professional_Plus_VL_%28ORJ._T.html
Part2
http://hotfile.com/dl/63120240/652bd37/OFFICE_2010_Professional_Plus_VL_%28ORJ._T.html
------------------------------------------------------------------
Crack yapmak isteyenler için temiz crack dosyası buldum, buraya ekliyorum. crack yaparken antilerinizi kapatınız!..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder